کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | هزینه کاشت مو در مشهد | کلینیک کاشت مو در مشهد

09033747800
کوکتل های مزوتراپی مو

کوکتل های مزوتراپی مو

تاریخ انتشار : 2021/04/22

کوکتل های مزوتراپی مو شامل تمام ویتامین هایی هستند که موی سر شما به آن نیاز دارد. مزوتراپی یکی از روش های جدید، مطمئن و بدون جراحی است که در سال های کنونی برای درمان ریزش مو، غنی سازی و رساندن مواد مغذی به مو و تجدید و احیای مو استفاده می شود. در حقیقت مزوتراپی یک متد درمانی با کاربرد های گوناگون می باشد که به وسیله تزریق کوکتل های مزوتراپی مو، هورمون های رشد، آنزیم ها، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی به درون پوست سر و با تکنیک های مختلف قابل انجام می باشد. در کلینیک شاهد طب پس از کاشت مو در مشهد به شما توصیه می گردد جهت دریافت نتیجه بهتر از مزوتراپی بعد از کاشت مو استفاده کنید. اما چنانچه تمایل به انجام مزو تراپی نداشته باشید، در کیفیت و نتیجه کار هیچ تاثیر منفی نخواهد داشت.

کوکتل های مزوتراپی مو

کوکتل های مزوتراپی مو

روش استفاده از کوکتل های مزوتراپی مو بدین گونه است که محلول ها و داروهای تزریقی توسط یک دستگاه مخصوص و سوزن ظریف به زیر پوست تزریق می شود. در نتیجه این مواد بر روی نواحی مورد درمان اثر گذاشته و با غلبه بر عوامل بازدارنده رشد مو، مواد مغذی، تقویت کننده و تحریک کننده لازم را برای موها فراهم می سازد.

نکته قابل توجه این است که مواد تزریقی و ترکیب کوکتل های مزوتراپی مو برای هر فرد، مطابق با شرایط عمومی بدن بیمار، وضعیت موهای وی و عاملی که باعث ریزش مو شده است، توسط پزشک متخصص مشخص و تهیه می شود.

اتفاق دیگری که در مزوتراپی رخ می‌ دهد و اثرات درمانی فوق‌ العاده‌ ای دارد، زخم ‌های بسیار کوچکی است که به هنگام تزریق کوکتل توسط سوزن ایجاد می‌ شود. زیرا باعث آزاد شدن فاکتورهای رشد و ترمیمی بسیاری در فضای بافتی پوست می شود و سلول ‌های بنیادی بسیاری را به سمت ناحیه‌ تزریق روانه می کند. در نتیجه موجب بهبود کیفیت مو و تحریک رشد موها می گردد. بنابراین می توان گفت آسیب‌ های جزئی سوزن مزوتراپی مو، بخش مهمی از درمان را رقم می ‌زند.

 

موثرترین ترکیبات کوکتل های مزوتراپی مو

ویتامین هایی نظیر بیوتین، B5 و ویتامین ث که سبب تقویت و تحریک فولیکول های مو و بهبود خون رسانی در سطح سر می گردند.

عصاره های گیاهی نظیر جنسینگ، رزماری، جینکوبیلوبا و نخل اره ای که موجب کاستن تاثیرات منفی هورمون DHT و بهبود خون رسانی در سطح سر می شوند.

پروتئین ها و اسید آمینه هایی نظیر روغن سویا، نخود، سیستئین، تائورین و میتونین که بهبود قطر موها و سلامت مو را به ارمغان می آورند.

فاکتورهای رشد فیبروبلاست و اندوتلیال عروقی که به رشد دوباره موها کمک می کنند.

آنتی اکسیدانی نظیر گلوتایتون که وظیفه اصلی آن تحریک سلول های رشد است.