کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | هزینه کاشت مو در مشهد | کلینیک کاشت مو در مشهد

09033747800
کاشت مو پس از شیمی درمانی

کاشت مو پس از شیمی درمانی

تاریخ انتشار : 2020/12/20

کاشت مو پس از شیمی درمانی یکی از مسائلیست که بیماران مبتلا به سرطان و یا هر بیماری دیگر که نیاز به کاشت مو داشته باشد، به آن فکر می کنند.
پس از شیمی درمانی بلافاصله مو و ابروی بیمار می ریزد. مراجعینی داشتیم که از تجربه خود در این زمینه گفته اند. ریزش مو پس از شیمی درمانی به قدر شدید است که فرد هنگام دوش گرفتن کاملا متوجه جدا شدن موها و از دست رفتن آن می شود.
فرد بیمار علی رغم درد و ناراحتی که دارد، از ریزش موهای خود دچار وحشت شده و به کلینیک کاشت مو مراجعه می کند. می خواهیم بدانیم پاسخ پزشک به افرادی که تحت شیمی درمانی هستند، چگونه است.

"<yoastmark

کاشت مو پس از شیمی درمانی

روش شیمی درمانی جان بسیار از انسانها را نجات داده است اما ریزش مو یکی از عوارض این روش است. این روش بر تمامی موهای بدن از جمله سر، ابرو، مژه و دست و پا تاثیر گذاشته و آنها را از بین می برد.

افراد به اندازه ای از بیماری رنج می برند که حتی به قیمت از دست داد موهایشان حاضرند شیمی درمانی را انجام دهند. در این میان افرادی هستند که بعد از شیمی درمانی و یا در حین انجام دوره درمان به کلینیک کاشت مو مراجعه می کنند. این افراد تقاضا دارند که با استفاده از اندک موهای باقی مانده کاشت مو برای آنان انجام شود.

متخصصین کاشت مو در مشهد در کلینیک شاهد طب سعی دارند به بیماران این چنین آرامش خاطر بدهند تا دوره درمان را کامل کنند. زیرا کاشت مو در حین شیمی درمانی میسر نیست و عوارض خطرناک کاشت مو می تواند اتفاق بیوفتد.

به این دلیل که اولا بدن فرد ضعیف شده و مستعد عفونت است، ثانیا اگر بیمار با روحیه ای قوی دوره درمان با شیمی درمانی را کامل کند، از شر بیماری آسوده خواهد شد.

بعد از گذر از این مرحله به تدریج موهای از دست رفته با مصرف داروهای تقویتی باز خواهند گشت و مراجع شاهد رشد دوباره آن خواهد بود.

آیا ممکن است موها بازنگرند؟

بله اگر ریزش مو پس از شیمی درمانی نیز حالت ماندگار به خود بگیرد کاشت انجام می شود. پزشک متخصص کاشت مو پس از اطمینان حاصل کردن از اتمام دوره و قرار گرفتن فولیکول مو در مرحله رشد، در قسمت هایی که خالی از مو شده است کاشت را انجام خواهد داد. موهای کاشته شده پس از اتمام بیماری درست مثل روز اول و بسیار طبیعی خواهند بود.