کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | هزینه کاشت مو در مشهد | کلینیک کاشت مو در مشهد

09033747800
کاشت مو به روش نئوگرافت

کاشت مو به روش نئوگرافت

تاریخ انتشار : 2021/02/08

کاشت مو به روش نئو گرافت یکی از نوین ترین و متمایز ترین مدل های کاشت مو به شمار می رود. در این روش بیشتر کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود و پزشک متخصص مسئول تنظیم پارامترها است که در آینده نسبت به باقی روش ها کاربردی تر است.
ریزش مو، نقش به سزایی در از بین بردن زیبایی دارد. یکی از مواردی که باعث زیبایی و جذاب شدن شخص می شود؛ قطعا داشتن موهای پرپشت و زیبا است. باتوجه به این بحث، پزشکان متخصص شیوه های مختلفی برای کاشت مو خلق می کنند. کلینیک کاشت مو در مشهد (شاهد طب) بهترین شیوه مناسب شما را اجرا می کند زیرا نمی توان گفت کدام روش بهتر از دیگری است.

کاشت مو به روش نئو گرافت

کاشت مو به روش نئو گرافت

ولی شما به واسطه متخصص پوست و مو و مشاورتان بعد از تشخیص بر اساس گرافت های مو و پوست سرشما و اندازه ریزش مو، بهترین روش انتخاب می شود. چون هرروشی خوبی ها و بدی های خود را دارد.
البته چیزی که مشخص است اینکه هر روش جدیدی که عرضه می شود تلاش می کنند تا مشکلاتی که در روش های قبل وجود داشته را رفع کند.
کاشت مو به روش نئو گرافت با استفاده از یک روبات انجام می شود. به این ترتیب می توان آن را به عنوان روشی اتوماتیک معرفی کرد. این مورد می تواند به عنوان یک آپشن مثبت، نسبت به روش های دیگر کاشت مو مخصوصا روش کاشت موی SUT دانست.

روش نئو گرافت مناسب چه کسانی است؟

این سوال را می توان اینگونه پاسخ داد که کسانی که گرفتار ریزش مو هستند و می خواهند دوباره رشد موی طبیعی و ایده آل را تجربه کنند می توانند از روش نئوگرافت برخوردار شوند.
کاشت مو به روش نئوگرافت در خصوص جنسیت هیچ محدودیتی ندارد که معمولا هم آقایان و هم خانم ها می توانند از این روش استفاده کنند.
این روش در سال های گذشته اختراع شده و پزشکان آن را به کسانی که گرفتار ریزش مو هستند سفارش می کنند. این روش تبدیل به یکی از کاربردی ترین و بهترین روش های کاشت مو شده است.با اینکه ریزش مو بسیار نامطلوب است اما کسانی که از روش نئو گرافت استفاده کرده اند و نتایج مطلوب آن را مشاهده کردند، از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نسبت به قبل برایشان ایجاد شده است.
مزایا
باتوجه به اینکه در این روش کار توسط یک وسیله روباتیک انجام می شود بنابراین عمل کاشت مو با سرعت بالایی صورت می گیرد. در سایر روش ها عمل کاشت مو به صورت دستی انجام می پذیرد که سبب کاهش سرعت می شود. کسانی که قصد دارند موهایشان را ترمیم کنن ولی وقت کافی ندارند، این روش بسیار کارآمد است و روبات با سرعت بیشتری این عمل را برایشان انجام می دهد.

کمترین لطمه و ضرر در کاشت مو به روش نئو گرافت

باتوجه به اینکه کاشت مو بسیار عمل حساسی است و روش های قدیمی تر از لحاظ آسیب رسانی تفاوت های زیادی داشته و باعث ایجاد مشکلاتی در پوست سر شده و به همین دلیل دوران نقاهت نیز به نسبت طولانی تر بوده اما در کاشت مو به روش نئو گرافت با حداقل ترین ضرر انجام می پذیرد و هم چنین دوران نقاهت این عمل درمقایسه با روش های دیگر بسیار کمتر است.

حالت طبیعی موها

کسانی که کاشت مو به روش نئو گرافت انجام می دهند با حال خوب و اطمینان بیشتری در زندگی و جامه حضورپیدا می کنند چراکه در این روش هیچ بی نظمی در موها وجود ندارد و موها شکل طبیعی خود را دارند. بنابراین کسانی که کیفیت کار برایشان اهمیت دارد، این روش توصیه می شود.

تراکم بالا

یکی دیگر از مزایای نئوگرافت انبوه بالای این روش است. این روش با توجه و مهارت زیادی انجام می شود. به دلیل اینکه تصاویر باکیفیتی از ناحیه برداشت و نیز ناحیه کاشت مو گرفته شده می توان هم از کم حجم شدن جایگاه مو یا همان قسمت پشت سر پیشگیری کرد و هم اندازه تراکم را بیشتر از روش های دیگر برگزید. بنابراین کسانی که تجربه کاشت مو به روش نئو گرافت را دارند کاملا راضی هستند و آن را به افرادی که قصد کاشت مو دارند، به عنوان یک روش علمی و موفقیت آمیز ارائه می کنند.