کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | هزینه کاشت مو در مشهد | کلینیک کاشت مو در مشهد

09033747800
پس از کاشت مو چه زمانی سر کار برویم

پس از کاشت مو چه زمانی سر کار برویم

تاریخ انتشار : 2021/03/11

زمان سرکار رفتن پس از کاشت مو معمولا برای هر فردی که تصمیم دارد این عمل را انجام دهید یک چالش بزرگ است.موهای هر فردی ممکن است به دلایل مختلفی بریزد در صورتی که این ریزش ارثی باشد و تحت عوامل ژنتیکی باشد معمولاً برگشت پذیر نخواهد بود و در دلایل دیگر نیز چنانچه ریزش مو شدید بوده و ممکن است در صورت جایگزین شدن موهای ریخته شده با موی تازه سوابق خالی شدن بخشی از سر شما شود در این صورت که از راههای درمان موثر کاشت مو خواهد بود امروز شما می توانید از روش های گوناگونی برای کاشت مو استفاده کنید شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص کاشت مو بهترین روش برای خود انتخاب کنید در صورت انجام عمل کاشت مو شما به یک سری مراقبت قبل و بعد از عمل کاشت مو نیاز خواهید داشت در ادامه این مقاله به برخی از این نکات خواهیم پرداخت.

سرکار رفتن پس از کاشت مو

سرکار رفتن پس از کاشت مو

سرکار رفتن پس از کاشت مو

شما باید همواره سعی کنید تا اولین روز پس از کاشت مو را کاملاً استراحت کنید . پس سرکار رفتن پس از کاشت مو را باید تا چند روزی به تعویق بیاندازید. البته به هنگام خوابیدن مواظب باشید که بالش خود را طوری تنظیم کنید که همواره سر شما بالا قرار بگیرد ، به عنوان مثال از دو تا بالش استفاده کنید . شما می توانید بعد از چند روز کارهای خود را طبق روال همیشه انجام دهید اما با رعایت  برخی نکات خاص از جمله :

۱ ) همواره به این نکته توجه داشته باشید که هرگز سر خود را پایین نگه ندارید و آن را بالا نگه دارید ، پس چنانچه کار شما به گونه ای است که باید سر خود را پایین نگه دارید ، از انجام آن صرف نظر کنید .

۲ ) یادتان باشد تا از کلاه و یا روسری و یا هر وسیله پوشاننده سر دیگری ، برای مدت طولانی استفاده نکنید و بنابراین چنانچه قصد رفتن به بیرون از منزل را دارید این نکته را فراموش نکنید .

۳ ) از یک رژیم غذایی مناسب استفاده کنید ، رژیمی که حاوی مقدار زیادی ( ویتامین ) و میوه‌هایی مانند ( آناناس ) و ( پرتقال ) باشد . هنگامی که به سر کار می‌روید نیز فراموش نکنید تا به رژیم خود عمل کنید .

۴ ) از آنجا که ناحیه پیشانی شما احتمالاً بعد از انجام عمل کاشت مو متورم خواهد شد ، شما می توانید با استفاده از ( کمپرس یخ ) تا حدی جلوی این مشکل را بگیرید .

۵ ) هنگام خروج از منزل مواظب سر خود باشید تا از آسیب های احتمالی وارد بر آن جلوگیری کنید . در صورتیکه آسیب وارد شده بر سر باعث ( خونریزی ) و یا ( کبودی ) شود احتمال اینکه فولیکول‌های موی کاشته شده از بین بروند زیاد هست .

۶ ) سعی کنید در طول روز از انجام ( فعالیت های سنگین ) خودداری بکنید .

۷ ) از( دست زدن ) و یا ( خاراندن ) سر خود خودداری بکنید و چنانچه سر شما خارش غیرعادی دارد این موضوع را با پزشک متخصص کاشت موی خود در میان بگذارید . احتمالاً پزشک به شما داروهای مناسب را خواهد داد .

۸ ) سعی کنید از دخانیات و یا سیگار حداقل تا یک هفته پس از انجام عمل کاشت مو استفاده نکنید . زیرا تاثیر منفی بر روی نتایج کاشت موی شما خواهد گذاشت .

۹ ) به شما توصیه می کنیم که حداقل تا دو ماه بعد از انجام عمل کاشت مو از شنا کردن چه در ( استخر ) و چه در ( دریا ) جداً خودداری بکنید . چرا که کلر موجود در آب استخر باعث ریزش موهای شما خواهد شد و همچنین آسیب جدی ای نیز به پوست شما وارد خواهد کرد . ضمن اینکه ممکن است سر شما در استخر و یا آب دریا دچار عفونت هم شود .

همواره به این نکته توجه داشته باشید که اگر مراقبت های پس از کاشت مو را به خوبی انجام ندهید ، ممکن است به ( ریزش موی ) شما منتهی شود .

چنانچه شما قصد کاشت مو دارید ، می توانید برای گرفتن مشاوره به کلینیک کاشت مو در مشهد ( شاهد طب ) مراجعه کنید ، همچنین می توانید در این سایت مقاله ای درباره ی ( کاشت مو به روش میکروگرافت ) نیز بخوانید .