کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | هزینه کاشت مو در مشهد | کلینیک کاشت مو در مشهد

09033747800
روابط زناشویی پس از کاشت مو

روابط زناشویی پس از کاشت مو

تاریخ انتشار : 2020/12/29

روابط زناشویی پس از کاشت مو و چگونگی انجام آن سوال بسیاری از مراجعه کنندگان است اما به دلایلی مثل شرم و حیا از پرسیدن آن خودداری می کنند.
در اینجا درباره این مسئله مهم که یک نیاز طبیعی افراد است صحبت می کنیم تا مراجعین بدانند پس از کاشت مو چگونه می توانند روابط خود با همسرشان را حفظ کنند و همچنین به موهای تازه کاشته شده آسیبی وارد نسازند.

روابط زناشویی پس از کاشت مو

روابط زناشویی پس از کاشت مو

روابط زناشویی پس از کاشت مو

کاشت مو به دلیل ایجاد زیبایید و جذابیت می تواند تاثیر مثبتی در روابط زناشویی بگذارد و انجام دادن آن پس از کاشت مو تاثیرات مثبتی خواهد داشت.
اما در دوره ای که جراحات تازه است و باید افراد از آن اجتناب کنند و یا با رعایت نکاتی خاص آن را انجام دهند.
عمل کاشت مو در مشهد نیز مانند سایر عمل های دیگر محدودیت هایی را برای مدت کوتاهی برای افراد ایجاد می کند.
فولیکول هایی که به تازگی کاشته شده اند بسیار ضعیف هستند و باید مراقبت های لازم از آن ها به عمل آید تا دوران نقاهت را بگذرانند و وارد مرحله رشد شوند.
فولیکول های مو بعد از کاشت در اثر هرگونه فشار، کشیده شدن، ورزش، ضربه ، فعالیت های جنسی و هیجانی و نوسانات غیر متعارف که ممکن است باعث تکان و خم شدن سر شود می توانند از بین بروند.
پیشنهاد می شود به مدت دو هفته پساز کاشت مو از انجام فعالیت جنسی خودداری کنید گرچه که این امر می تواند کار سختی باشد.

کنترل امیال جنسی

برای کنترل امیال جنسی روش هایی را پیشنهاد می کنیم که موجب می شود طی این دو هفته از نظر جنسی کمتر تحریک پذیر باشید و روی احساسات و هیجانات خود کنترل داشته باشید.
غذاهای محرک مثل فلفل، پیاز، خرما، گوشت قرمز را مصرف نکنید و در عوض از دمنوش هایی مثل به لیمو که موجب کاهش میل جنسی می گردد استفاده کنید. لباس های تنگ نپوشید.
خود را با سرگرمی هایی که موجب حواس پرتی می شود مشغول کنید. سرگرمی هایی مثل بازی شطرنج و یا فیلم و سریال دیدن و مطالعه کردن.
در هرحال باید برای این موارد با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت امکان حالت هایی را به شما پیشنهاد کند که شامل تحرک و فشار زیادی نباشد و نیاز شما را نیز رفع سازد. اگر به وقت و هزینه ای که در کلینیک کاشت مو در مشهد صرف کرده اید فکر کنید خواهید دید که تحمل کردن ارزشش را دارد.