کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | هزینه کاشت مو در مشهد | کلینیک کاشت مو در مشهد

09033747800
تفاوت بانک مو با گرافت مو

تفاوت بانک مو با گرافت مو

تاریخ انتشار : 2020/12/05

بانک مو و گرافت مو برای افرادی که در حال انجام تحقیقات جهت کاشتن مو هستند بسیار شبه برانگیز است.
زمانی که دچار ریزش مو شده اید و تصمیم گرفته اید کاشت مو انجام دهید برای انجام این جراحی که قرار است تغییرات زیادی در چهره شما ایجاد کند قطعا تحقیقات زیادی انجام خواهید داد. در میان جست و جو ها کلمات بانک و گرافت مو را خواهید دید. حال می خواهید بدانید تفاوت بانک و گرافت مو چیست ما در این مقاله به شما پاسخ می دهیم.

"تفاوت

بانک مو و گرافت مو

بانک مو به محلی گفته می شود که حجم موها متراکم است و بهترین محلی است که می توان ریشه های مو را برای پیوند در نواحی خالی بیرون آورد. اما گرافت مو به موهایی گفته می شود که به صورت دسته ای به یک پیاز مو وصل شده اند و زمانی که یک پیاز مو خارج می گردد یعنی 1 الی 4 تار مو خارج شده تا در جلو سر شما کاشته شود.

در محل بانک مو تجمع گرافتی وجود دارد که در مقابل ریزش مقاوم هستند. این محل حدود 25 الی 30 سانتیمتر است که برای کاشت مو از حدود 2 سانتی متر آن گرافت برداشت خواهد شد.

توضیحات بیشتر درباره گرافت مو

گرافت واحد شمارش موهای جا به جا شده است که همراه با بافت پیوندی، غدد سبابه و عضله و شبکه عروقی خارج می گردد. اگر بخواهید بدانید چه تعداد تار مو در سر شما کاشته شده است باید تعداد گرافت ها را در ۳/۲ ، ۴/۲ و یا ۵/۲ ضرب کنید.

توضیحات بیشتر درباره بانک مو

در کلینک کاشت مو در مشهد (شاهد طب) برداشت گرافتها به گونه ای انجام می شود که به هیچ عنوان اثر از خالی شدن محل بانک باقی نخواهد ماند.
هر شخص تنها از بانک سر خود می تواند پیوند دریافت کند و اگر پیوند مو از بانک موی فرد دیگری انجام شود بلافاصله سیستم دفاعی بدن به آن حمله خواهد کرد و علاوه بر ایجاد عفونت شدید گرافت مو را از بین خواهد برد.

با بانک موی ضعیف چه کنیم؟

اگر بانک موی فردی ضعیف باشد روش هایی برای انتقال گرافتها از سایر نواحی بدن مثل ریش، سینه و دست و پا به سر وجود دارد. این روش کاملا محل طاسی را پوشش می دهد و نتایج دائمی کاشت مو را مشاهده خواهید کرد اما روند رشد موها درست مشابه همان محل قبلی خود خواهد بود . اگر دقت کرده باشید موی بدن تا حدی رشد می کند و سپس از توفق می ایستد پس اگر این مو برای کاشت به سر نیز منتقل شود، چنین رفتاری خواهد داشت.

کلام آخر

شما می توانید برای کاشت مو در مشهد به کلینیک شاهد طب مراجعه کنید و درباره انواع روش های کاشت مو و همچنین قیمت کاشت مو در مشهد و هزینه کاشت مو در مشهد اطلاعات کافی دریافت کنید.