کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | هزینه کاشت مو در مشهد | کلینیک کاشت مو در مشهد

09033747800
استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو

استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو

تاریخ انتشار : 2021/01/23

کاشت مو با سلول های بنیادی روش جدیدی است که می تواند بزرگترین مشکل زیبایی را در مردانی که دچار ریزش مو شده اند حل کند. چرا که همه ما می دانیم داشتن موهای طبیعی تا چه اندازه می تواند در ایجاد زیبایی در ما نقش اساسی ایفا نماید. وضعیت مو نقش بسزایی در داشتن اعتماد به نفس و روابط فردی و اجتماعی و قضاوت دیگران در برخورد ها خواهد داشت. از سوی دیگر کم مویی یا طاسی بسیار رنج آور است و غالبا منجر به ایجاد استرس و فشار عاطفی شدید خواهد شد.

ریزش مو یکی از عمده ترین مشکلات افراد به خصوص در دوران جوانی یا میانسالی است و ضعف در سیستم ایمنی بدن و هورمون های مردانه عامل اصلی آن می باشد. هضم این موضوع ممکن است برای جوان ها بسیار مشکل تر از سایر افراد باشد. افرادی که موهای خود را از دست می دهند، جاذبه کمتری نسبت به سایر افراد دارند و این موضوع در جوانی بسیار آزار دهنده می باشد.

"<yoastmark

برای رفع و درمان این مشکل، کاشت مو می تواند یکی از قاطعانه ترین روش ها باشد. جدیدترین روش کاشت مو در حال حاضر نیز روش پیوند سلول های بنیادی مو Hair Stem Cell Transplantation است که به اختصار HST نامیده می شود.

اگر شما نیز موهای کم پشتی دارید و به دنبال کلینیک کاشت مو مناسب و یا کاشت مو در مشهد هستید، احتمالا روش هایی نظیر استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو به گوشتان خورده است.

سلول های بنیادی نوع خاصی از سلول های بدن هستند که توانایی تبدیل به سلول مختلف بدن را دارند و سلول های مادر نامیده می شوند. بنابراین در این فناوری جدید از سلول های بنیادی خود بیمار استفاده می گردد.

در روش HST فقط قسمت هایی از فولیکول های مو(نه کل فولیکول) با سوزن های بسیار ظریف  استخراج می شوند. به همین دلیل بانک مو آسیب نمی بیند و موهای برداشته شده از پشت سر، دوباره رشد می کنند. در واقع دلیل نوآورانه بودن تکنیک استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو این است که فولیکول هایی که بخشی از آن ها برداشته شده اند، قادر به تولید موهای جدید هستند و همین امر باعث می شود بانک مو دوباره تقویت گردد.

مزایای کاشت مو با سلول های بنیادی

روش بدون درد

یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد با کاشت مو به روش های سنتی داشته باشند، درد می باشد؛ اما در این روش هیچ گونه دردی در هنگام اجرای عمل کاشت مو و همچنین پس از عمل احساس نخواهد شد.

نتیجه کاملا طبیعی

یکی از طبیعی ترین روش های کاشت مو استفاده از سلول های بنیادی می باشد. موهایی که با استفاده از این روش کاشته می شوند، با همان کیفیت موهای دیگر رشد می کنند، ظاهری بسیار طبیعی تر داشته و رنگ مویی دقیقا مشابه رنگ موی فرد دارند.

بهبودی کامل در مدتی کوتاه

یکی از مشکلاتی که پس از کاشت مو برای افراد به وجود می آید، طولانی شدن دوره درمان می باشد که باعث می شود افراد نتوانند به کار خود برسند و در انجام کارهای روزمره خود دچار مشکل شوند. اگر می خواهید زمان بسیار کوتاهی را برای بهبودی کامل تجربه کنید، می توانید از روش سلول های بنیادی استفاده نمایید.

مناسب برای درمان بافت سوخته

در برخی از موارد ممکن است دلیل ریزش مو سوختگی باشد. در این موارد ممکن است نیاز به استفاده از روش های خاصی برای ترمیم موها باشد. روش سلول های بنیادی یکی از بهترین روش های کاشتن مو  در مشهد برای افرادی است که با سوختگی موهای خود را از دست داده اند.

بدون ایجاد زخم

روش سلول های بنیادی از جمله روش هایی برای کاشت مو در مشهد است که در آن نیاز به ایجاد زخم و برش در پوست سر نمی باشد و هیچ گونه خط و اثری پس از درمان بر روی پوست سر باقی نمی ماند.

به طور کلی این سلول ها به طرز معجزه آسایی می توانند در ترمیم بافت های مختلف بدن از جمله موها تاثیر گذار باشند. همچنین می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای سلول های آسیب دیده شوند. افرادی که به دلیل مشکل ژنتیکی یا هر دلیل دیگری با ریزش مو مواجه بوده اند، می توانند از کاشت مو به روش سلول های بنیادی استفاده نمایند.

استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو کمترین عوارض ناشی را در مقایسه با روش های سنتی دارد و همین موضوع باعث محبوبیت این روش گردیده است.