کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | شاهد طب

کاشت مو در مشهد | هزینه کاشت مو در مشهد | کلینیک کاشت مو در مشهد

09033747800
کاشت مو با ربات ARTAS

کاشت مو با ربات ARTAS

تاریخ انتشار : 2021/04/18

جدیدترین روش کاشت مو ، کاشت مو با ربات ARTAS است و به تازگی در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. این مقاله صرفا به جهت اطلاع رسانی به افرادی نوشته شده است که تصمیم دارند در سال های اینده کاشت مو انجام دهند و در حل بررسی جدیدترین روش های کاشت مو در دنیا هستند. کاشت مو با ربات ARTAS در ایران انجام نمی شود اما با توجه به پیشرفت های پزشکی در ایران به زودی به عنوان یک روش کاملا جدید ارائه خواهد شد. اگر بخواهید درباره قیمت کاشت مو در مشهد با این ربات بدانید باید فعلا صبر و تحمل پیشه کنید تا کلینیک به این ربات مجهز شود.

کاشت مو با ربات ARTAS

کاشت مو با ربات ARTAS

کاشت مو با ربات ARTAS

بهترین و موثر ترین راه درمان ریزش موی شدید بدون بازگشت و یا طاسی بخشی از سر ، کاشت مو است . که امروزه روش های کاملا نوین و جدیدی برای انجام عمل کاشت مو وجود دارد که تفاوت آنها ممکن است در نوع وسایل و ابزار استفاده شده برای برداشت گرافت ها باشد و یا محل بانک مو ی استفاده شده که ممکن است از موهای پشت سر فرد و یا بخشی از بدن باشد . از جمله روشهای کاشت مو نوین می‌توان به :
۱ ) کاشت مو به روش میکروگرافت
۲ ) کاشت مو به روش میکرو فیت
۳ ) کاشت مو به روش fit
اشاره کرد . روش های میکرو از ابزار ظریف ‌تر و دقیق ‌تری برای انجام عمل زیبایی کاشت مو استفاده می‌کنند لذا آسیب کمتری در هنگام برداشت گرافتها به سر فرد متقاضی کاشت مو وارد می‌شود و دوره بهبود آن نیز کمتر خواهد بود .
یکی از جدیدترین روشهای کاشت مو کاشت موی رباتیک ARTAS هست.

معرفی کاشت موی رباتیک ARTAS

در حال حاضر نوین ترین فناوری کاشت مو برای اشخاصی که متقاضی کاشت مو هستند ، استفاده از تکنیک کاشت موی رباتیک ARTAS هست. مهم ترین فایده استفاده از این روش کمک کردن به پزشک متخصص مو است تا بتواند استخراج فولیکول ها را با نهایت دقت و ظرافت انجام دهد. ربات استفاده شده در این روش که آرتاس نام دارد ، ساخت کشور کالیفرنیا بوده که توسط مهندسین یک شرکت در آن کشور اختراع شده است و سال ۲۰۱۱ به وسیله سازمان غذا و داروی آمریکا یا ( FDA ) برای استفاده جهت پیوند موی رباتیک تایید شده است . البته نکته قابل توجه برای شهروندان ایرانی این است که به علت تحریم‌ها دستگاه رباتیک آرتاس فعلا قابل خریدن نیست و موجود نیز نمی‌باشد.

مهم‌ ترین ویژگی های کاشت موی رباتیک آرتاس

آنچه که باعث به وجود آمدن روش های مختلف کاشت مو شده است در واقع تلاش برای افزایش دقت و سرعت و ظرافت انجام عمل کاشت مو و نیز دارا بودن کمترین میزان تهاجم هست که از این نظر روش رباتیک دستگاه آرتاس در آن موفق بوده است چرا که این روش نوین کاشت مو حداقل میزان تهاجم را دارا هست .
از جمله مشکلات اصلی عمل زیبایی کاشت مو ایجاد زخم هایی در سر و خونریزی و درد هنگام انجام عمل بود ، که در این روش کاملا از بین رفته است.

کاشت مو با ربات آرتاس بدون درد ، زخم و … هست . تمام مراحل برش واحد فولیکولی با استفاده از دستورالعمل‌های کاملا هوشمند و رباتیکی دقیق انجام می‌شود که این قابلیت این روش را در بین روشهای دیگر محبوب کرده است . یکی از موارد مهم برای فرد متقاضی کاشت مو نتیجه آن بعد از انجام عمل زیبایی کاشت مو هست که در این روش به افزایش سرعت دقت و با استفاده از تصویر برداری های دیجیتال توسعه یافته و دستورالعمل های هوشمند خود نتیجه عالی و مطلوبی را برای فرد متقاضی بعد از عمل کاشت مو فراهم می کند در واقع می‌توان گفت که این روش محبوب انقلابی را در زمینه کاشت مو به وجود آورد چرا که با استفاده از دستورالعمل های هوشمند و تصویربرداری های دیجیتال توسعه یافته خود ترکیب با مهارت پزشک متخصص نتیجه فوق العاده و مطلوبی را برای متقاضیان عمل زیبایی کاشت مو فراهم می‌کند از جمله مهمترین نکته ای که این روش در مقایسه با سایر روش ها دارد این است که اولاً در این روش از هیچگونه چاقو و بخیه و دیگر وسایل جراحی استفاده نمی‌شود و دوما دستگاه رباتیک قادر است بهترین فولیکول های مو را شناسایی بکند و سپس بهترین‌ ها را برداشت کند و سوما به این دلیل که این روش کاملا روباتیک و هوشمند هست دیگر امکان خطای انسانی در آن وجود نخواهد داشت.